(PANAS) Pemimpin PPBM ajak dua artis seks di hotel lari menghilangkan diri
12:07 Jul 18, 2018  |  By SabahKini2
(PANAS) Pemimpin PPBM ajak dua artis seks di hotel lari menghilangkan diri

Gagal 'kawtim' Zarina Anjoulie dengan bayaran ratusan ribu Hafiz Barkawi pemimpin PPBM kesayangan Dr Mahathir dan Siti Hasmah menghilang diri hari ini. FB beliau juga telah ditutup. Telefon tidak berjawab. Ke manakah beliau?

Pemimpin Pakatan Harapan Mohd Hafiz Mohd Barkawi kesayangan Dr Mahathir dan Siti Hasmah didedahkan mengajak dua artis untuk melakukan seks di sebuah hotel dikatakan menghilangkan diri. Facebook beliau juga ditutup bagi mengelakkan dikecam netizen.

Pendedahan ini dibuat oleh Zarina Anjoulie, pelakon drama 'anak pontianak'artis  terkenal dengan pemakaian seksi dan gambar bogelnya bersama lelaki biasa didapati dalam media sosial.

Zarina mendedahkan Hafiz Barkawi mengajak Fatiya Latif seorang lagi artis bego 'tayang tetek' pro PPBM untuk melakukan seks di hotel. Kata Zarina dalam instagramnya

"Yang kiri ni Suami siapa ni dok msg2 aku ni pastu siap msg fatiya Ajak tido hotel disgusting plz . Ni la masalah org2 tun baru dapat duit sikit nk lupa diri. Sorry kitaorang geng anti laki org ye tq nye"

Zarina turut memuat naik gambar butir-butir bayaran hotel yang dibuat oleh Hafiz Barkawi.

"Sebelum kau putar kat org n bini kau nanti pastu cakap Aku ni minah saiko amik pic Kau online kan ."



Sumber mendedahkan Hafiz ada menghubungi Zarina untuk 'kawtim' memadam posting instagramnya dan sanggup membayar ratusan ribu kepada Zarina bagi menutup malu.

Hafiz yang rapat dengan para pemimpin utama PPBM dikatakan gemar bertukar-tukar pasangan dengan artis di negara ini malah menyediakan perkhidmatan kepada rakan-rakan PH untuk wanita atau artis dalam stok bekalannya.

Bagaimanapun ke mana hilangnya Hafiz tidak diketahui. Setakat ini keluarganya tidak melaporkan kehilangan Hafiz mungkin sedang bersembunyi di mana-mana bagi menutup malunya.

 

 

 

 

21 Comments