'Kekasih Gay' Anwar akan saman pihak yang sebar Video Seksnya!
19:12 Dec 28, 2018  |  By SabahKini2
'Kekasih Gay' Anwar akan saman pihak yang sebar Video Seksnya!

Bakal Meletup! Selepas digasak, ‘Kekasih Anwar’ mengancam akan mengambil tindakan undang-undang terhadap sebarang kenyataan yang mendakwa dia mempunyai hubungan intim dengan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

PETALING JAYA: Desas-desus video Anwar bersama ‘kekasih gaynya’ sudah bermula sebelum PRK Port Dickson lagi. Sudah ada dari cytro PPBM sendiri menulis mengenai kekasih Anwar di Indonesia dan Singapura.

Gambar 'anak ikan' Anwar, Adrielle Iman telah tular sebulan lalu sebelum dan dalam kempen Anwar Ibrahim di Port Dickson. Komen-komen netizen dalam laman media sosial facebook mengatakan itulah ‘kekasih baru Anwar’ di Malaysia.

Sehinggalah Raja Petra Kamarudin dalam blognya menulis “Photos And Porn Videos Of Anwar’s Alleged Gay Partner Going Viral"  mempopularkan lagi Adrielle Iman ahli perniagaan ‘perfume’ itu.

Iman dan Anwar- Akrab

Hari ini ‘kekasih Anwar’ itu mengancam tindakan undang-undang terhadap sebarang kenyataan yang mendakwa dia mempunyai hubungan intim dengan Presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Iman ketua pegawai eksekutif AV Perfume dan duta Quantum Metal rapat dengan Anwar Ibrahim selepas beliau menaja 5 majlis Anwar Ibrahim ketika kempen di Port Dickson. Menurut sumber Anwar dikatakan melantik Iman sebagai Duta dalam kempennya malah hubungan intim mereka masih berterusan hingga kini.

Berang dikaitkan ‘Kekasih Gay Anwar’ Adrielle berkata akan mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang menyebarkan berita tidak benar tentang dirinya.

“Cukuplah dengan permainan kotor politik ini, saya tidak layak diperkenakan sebegini, saya hanya rakyat biasa dan penyokong.

“Video saya bogel itu mana ada muka Anwar? Nak editor lagi padu saya boleh cadang videographer saya, dia edit lagi ‘tip top’ setakat video itu tidak lakulah bro,” katanya.

Tularnya video dan gambar kekasih Anwar ini dikaitkan berita panas desakan kem Anwar untuk meminta Dr Mahathir segera melepaskan jawatan PM. Tindakan Nurul Izzah dikatakan adalah satu permulaan sebelum desakan lebih kuat lagi pada bulan Mac nanti.

Pelbagai pihak melihat Skrip 1998 seakan berulang dan mengatakan Anwar tak mungkin akan menjadi Perdana Menteri.

Menurut sumber satu pasukan khas telah dibentuk sejak Anwar dibebaskan dari penjara yang mengikuti pergerakan Anwar ke seluruh dunia termasuk pertemuan Anwar dengan ‘kekasih gaynya’ di Indonesia, Singapura dan pelbagai negara dikunjunginya. 

Pasukan itu dikatakan memiliki ‘Video baru’ Anwar yang bakal ditularkan tahun depan. Sama-sama menanti episod menarik akan datang.

 

 

12 Comments