Yang PH Benci- Ribuan sambut lawatan Najib 'Bossku' di Terengganu
18:03 Mar 23, 2019  |  By SabahKini2
Yang PH Benci- Ribuan sambut lawatan Najib 'Bossku' di Terengganu

Sudah berapa siri program Majlis Santai Bersama Bossku. Semua sambutan luar biasa. Tiada pula DAP 'Cina Raykat' mengganggu sebelum ini.

KUALA NERUS - Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengadakan lawatan sempena Majlis Santai Bersama Bossku Datuk Seri Najib Tun Razak di Terengganu hari ini. 

 

Najib singgah Pasar Batu 6, Pasar Kuala Berang, Pantai Resthouse, Batu Rakit dan Pantai Teluk Ketapang. Kehadiranya Najib disetiao lokasi itu disambut dengan ribuan manusia untuk berjumpa dengannya.

Kata Najib

"Bila PH jadi pembangkang mereka kritik kita macam-macam, apa lagi fitnah demi fitnah, pembohongan demi pembohongan. Hari ini terbukti bahawa BN jauh lebih baik dari mereka," katanya.

"Jadi kita semua kena bangkit pertahankan Islam, agama, negara dan kita tidak melakukan kezaliman kepada kaum-kaum yang lain. Kita berlaku adil kepada kaum-kaum lain, betul tak betul?

"Disamping itu kita pertahankan apa yang termaktub dalam Perlembagaan negara. Itu jadi penduan kita. Jadi saya harap tuan-tuan.. Terima kasih sambut saya dengan begitu meriah sekali," katanya.

Barangkali situasi yang luar biasa ini menyebabkan DAP tidak senang sehingga terpaksa menghantar budak-budak Umany mengganggu majlis program santai di Restoran Amjal sebelah UM baru-baru ini.

Berikut apa yang dilaporkan dalam facebook rasmi Najib Razak.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

3 Comments