Terkejut ‘sedap’ tanpa kondom, Natasha pro PH lapor polis Jeromy 'Black Guy'
00:07 Jul 24, 2019  |  By SabahKini2
Terkejut ‘sedap’ tanpa kondom, Natasha pro PH lapor polis Jeromy 'Black Guy'

"Tanpa saya sedari Jeromy telah menanggalkan kondom tersebut dan memasukkan kemaluannya ke dalam kemaluan saya tanpa kondom. Saya tersedar dan merasa terkejut lalu menyoalnya."

KUALA LUMPUR : Sejak semalam seorang wanita bernama Natasha Manan yang bekerja di sebuah NGO Alam Sekitar menjadi popular selepas membuat laporan polis terhadap lelaki Nigeria bernama Jeromy selepas tidak berpuashati dengan tindakan ‘Black Guy’ itu  yang mencabut kondom semasa mengadakan hubungan seks.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Mohd Yussof mengesahkan menerima laporan wanita berkenaan Sabtu lalu.

Mengikut laporan, pasangan itu melakukan hubungan Seks di sebuah pangsapuri VD 23A-3A Youvista Cheras. Sebelum mengadakan hubungan seks, Natasha telah meletakkan syarat supaya lelaki NIgeria itu perlu menggunakan kondom.

“Pada mulanya memakai kondom tetapi pada pertengahan hubungan itu, tanpa saya sedari Jeromy  telah menanggalkan kondom tersebut dan memasukkan kemaluannya ke dalam kemaluan saya tanpa kondom. Saya tersedar dan merasa terkejut lalu menyoalnya.

Berikutan itu, Natasha merasa tertipu dan bimbang akan dijangkiti penyakit berbahaya seperti HIV.

Jelas Ahmad Dzaffir, kes tersebut akan dirujuk kepada pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Dilaporkan Natasha seorang penyokong Pakatan Harapan dan aktif dalam NGO.

Setakat hingga kini Menteri Agama Dr Mujahid Rawa tidak memberikan apa-apa komen dan dijangka akan berkata dosa individu adalah dosa peribadi.

20 Comments