Rahman Dahlan saman Rafizi Ramli RM100 juta?
13:12 Dec 11, 2017  |  By SabahKini2
Rahman Dahlan saman Rafizi Ramli RM100 juta?

Sidang media Datuk Seri Rahman Dahlan di Tapak Expo NegaraKu, Dataran Merdeka telah mendedahkan semula kepada wartawan video rakaman fitnah Rafizi yang telah dipadam dari Facebooknya

 

Sidang media Datuk Seri Rahman Dahlan di Tapak Expo NegaraKu, Dataran Merdeka telah mendedahkan semula kepada wartawan video rakaman fitnah Rafizi yang telah dipadam dari Facebooknya di pautan https://web.facebook.com/rafiziramli.keadilan/videos/1731438293557337/.

Malaysiakini media pembangkang turut mengesahkan Rafizi Ramli memadam kenyataan medianya dalam facebook rasmi.

Naib Presiden PKR Rafizi Ramli, memfitnah Datuk Seri Panglima Abdul Rahman Dahlan melantik abangnya sebagai kontraktor pelaksana Expo NegaraKu sedangkan Ketua Pegawai Ekskutif PICO Integrated Exhibit Sdn Bhd Noor Raslan Dahlan tiada kaitan adik-beradik dengan Rahman Dahlan.

 

 

Semakan Sabahkini2.com, media Sinar TV  dan turun menyiarkan rakaman itu. Rafizi Ramli penuh yakin menyebut Rahman Dahlan telah memberikan kontrak kepada Abangnya Rahman Dahlan Menteri Jabatan Perdana Menteri yang menyelia Unit Perancangan Ekonomi (UPE).

 

Rahman Dahlan akan menyaman Rafizi Ramli berhubung fitnah terbaru ini. Komen-komen netizen berharap Rafizi Ramli perlu diajar dengan saman melebihi RM 100 juta atau dimufliskan dan dipenjarakan.

6 Comments