Terbongkar Wanita misteri 'Marslerose' dalam pelukan Syed Saddiq! Ada kaitan RM250,000?
10:03 Mar 31, 2020  |  By SabahKini2
Terbongkar Wanita misteri 'Marslerose' dalam pelukan Syed Saddiq! Ada kaitan RM250,000?

Selepas kecoh kisah RM250,000 Syed Saddiq yang hilang kini tular pula misteri seorang wanita dalam pelukan Syed Saddiq. Siapakah wanita ini? skandal, kekasih?

“Bagaikan jatuh ditimpa tangga” disaat laporan bekas Menteri Belia dan Sukan Malaysia Syed Saddiq kehilangan wang RM250,000, disiasat pula oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) kini tular pula gambar intim Syed Saddiq dengan seorang instafamous bernama  Raja Nur Marisa @marslerose bekas pelajar Kolej SEGI.

Gambar yang didedahkan oleh beberapa page facebook seperti Otai Bersih dan Lidah Hitam itu ialah beberapa keping gambar Syed Saddiq keletihan tertidur dan disebelahnya wanita misteri marslerose itu tersenyum kepuasan.




Tanpa baju? penat sangat Syed Saddiq dan gembiranya Marslerose!

Turut dimuatkan ialah video Syed Saddiq di meja makan di rumahnya yang biasa ditunjukkan oleh Syed Saddiq ketika meraikan tetamu seperti pendakwah terkenal Dr Zakir Naik



Boleh baca di FB Syed Saddiq 

Katil yang sama?-Penghujung video suara wanita

Sebelum ini Syed Saddiq sebelum  membuat laporan polis berkenaan kehilangan wang berjumlah RM250,000 di dalam peti besi di rumahnya yang menjadi tanya mengapa lebih RM250 ribu disimpan di rumah Syed Saddiq jika ia bukan wang parti PPBM.

Apakah wanita misteri marslerose ini mempunyai kaitan dengan kehilangan wang RM250,000 itu? Setakat ini Syed Saddiq masih berdiam diri.

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dilaporkan hari ini telah membuka kertas siasatan berhubung pemilikan sejumlah besar wang RM250,000 yang meragukan itu.

Dengan dua isu besar iaitu kes wang haram RM250,000 dan juga skandal wanita misteri ini apakah karier politik Syed Saddiq bakal berakhir?

Mari kita berkenalan siapa  Raja Nur Marisa @marslerose  






25 Comments