(VIDEO) Dyana Sofya bayangkan dia wanita mangsa Zairil Khir DAP?
20:02 Feb 20, 2018  |  By SabahKini2
(VIDEO) Dyana Sofya bayangkan dia wanita mangsa Zairil Khir DAP?

Temubual itu jelas Dyana Sofya gelabah menjawab soalan skandal seksnya reaksi biasa bagi seseorang yang bersalah

Dyana kata masyarakat hari ini suka memangsakan Wanita. Atau Zairil yang memangsakan Dyana? Ternyata Dyana tidak menjawab soalan.Dia seakan-akan mengaku Skandalnya  bersama Zairil. Zairil juga seorang mata Keranjang adakah ini juga memangsakan wanita?

SHAH ALAM: Dalam satu bual bicara Sinar Harian bertajuk  “Adakah rupa cantik punya kelebihan tarik pengundi?” menjemput dua pemimpin muda iaitu Ahli Jawatankuasa Sosialis Muda DAP (DAPSY), Dyana Sofya Mohd Daud dan Exco Puteri Umno, Dira Abu Zahar moderator bertanyakan kepada Dyana tentu skandal beliau yang dikaitkan dengan Zairil Khir Johari Ahli Parlimen Bukit Bendera satu ketika.

Namun Dyana tidak mampu menjawab soalan skandal itu tetapi lebih kepada ‘divert’ isu kepada jawapan rakyat Malaysia sekarang suka memangsakan wanita.

Namun jika diperhalusi jawapan itu ia seakan pengakuan Dyana mengenai skandal seksnya bersama Zairil sebelum ini. Apatah lagi dengan gambar serta video-video intimnya bersama Zairil yang disebarkan di media sosial termasuk sikap buaya Zairil yang berskandal dengan wartawan Free Malaysia Today (FMT). Apakah Zairil juga pembuli Dyana?

 

dyana2

dyana.jpg

dyana 3.jpg

dyana4.jpg

 

dyana 7

 

ya isteri sy.jpg

zairil dan nawar pegang tangan.jpg

Terbaru Dyana dan Zairil berpegang tangan ditemui di Hospital Putrajaya tahun lalu penuh kemesraan. Apakah Zairil tidak Memangsakan Wanita sebagaimana kata Dyana?

 

 

 

1 Comment