(VIDEO) Shafie Apdal Setuju Bekerjasama dengan Anwar Ibrahim 'Makhluk Perosak'
11:02 Feb 24, 2018  |  By SabahKini2
(VIDEO) Shafie Apdal Setuju Bekerjasama dengan Anwar Ibrahim 'Makhluk Perosak'

Shafie Apdal bersetuju bekerjasama dengan Anwar Ibrahim 'Makhluk Perosak' asalkan kepentingannya dan Warisan dapat dicapai

Presiden Warisan Shafie Apdal sebelum ini begitu tegas tidak akan bekerjasama dengan Pakatan Harapan apatah lagi menyertai Pakatan itu.

Shafie dan Warisan juga bertegas mereka bukan agen kepada Mahathir Mohamad Pengerusi PPBM itu di Sabah. Namun sebaliknya Dr Mahathir mengaku Warisan adalah sekutu mereka. Shafie Apdal sendiri telah menyeru agar rakyat Sabah memaafkan segala kesalahan Mahathir Mohamad termasuk projek IC satu ketika. 

Shafie melaung-laungkan nada Parti Lokal dan menolak semenanjung namun kali ini menunjukkan kerjasama dengan Parti PKR dan DAP yang juga bukan parti lokal.

 

Baru-baru ini DAP, PKR dan Warisan Sabah bergolak tentang pembahagian kerusi pilihanraya menyebabkan usaha itu masih gagal. Bagaimanapun Tan Sri Muhyiddin mengarahkan Pakatan Harapan Sabah perlu diketuai oleh Shafie Apdal. 

Hari ini Shafie Apdal bersetuju bekerjasama dengan Anwar Ibrahim 'Makhluk Perosak' asalkan kepentingannya dan Warisan dapat dicapai. Ikuti ucapan Shafie Apdal mengenai Anwar Ibrahim yang kini beliau bersetuju bekerjasama dengan Mahkluk Perosak

5 Comments