Tahniah! Nur Sajat Tersenarai 8 Pondan Tercantik di Asia
04:03 Mar 17, 2018  |  By SabahKini2
Tahniah! Nur Sajat Tersenarai 8 Pondan Tercantik di Asia

Pondan Di Asia Yang Lebih Cantik Dari Perempuan Tulen

Pondan merujuk kepada golongan lelaki yang menyerupai wanita, iaitu mempunyai biologi lelaki tetapi, secara fizikalnya, berperwatakan dan berketerampilan seperti seorang wanita. Kepada lelaki diluar sana, jangan mudah terpedaya dengan kecantikan seseorang. Setelah anda saksikan gambar dibawah, anda akan merasakan diri anda kurang cantik, kerana pondan-pondan ini lebih cantik dari perempuan asli. Jom kita lihat siapa paling cantik. Nombor 8 paling meletop!

 

#1. Chananchida Blossom

Menjadi pemenang tempat pertama dalam sebuah pertandingan The Face Thailand. Kini, Chananchida merupakan model terkenal di negara itu.


#2. Nathachat Hana

Nathachat merupakan salah seorang finalis bagi sebuah pertandingan antarabangsa.


#3. Monthana Jeen

Dilahirkan di Filipina, nama Monthana menjadi sebutan rakyat negara itu dek rupa paras dan tubuh langsingnya persis wanita asli.


#4. Patta Nadia

Juara bagi pertandingan Miss Mimosa Queen Thailand  pada tahun 2015 ini telah menjadi seorang penari dan model sambilan di beberapa buah majalah.

#5. Treechada Poyd

Kerjaya Treechada adalah pelakon dan model sambilan.


#6. Rinrada Yoshi

Mempunyai wajah bujur sirih, bibir munggil, payudara montok dan tubuh yang langsing,  Rinrada dianggap perempuan tulen. Ramai tidak menyangka akan jantina sebenarnya selagi tidak menujukkan sebarang bukti iaitu sijil kelahirannya.


#7. Woranun Frame

Sekali imbas persis seorang perempuan asli. Tapi, anda jangan terpedaya dengan kecantikan dan keayuan wajahnya. Woranun pernah mengahadiri kem tentera satu ketika dulu.


#8. Nur Sajat


Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman merupakan seorang penyanyi dan usahawan terkenal di Malaysia. Sajat atau lebih dikenali Nur Sajat Perempuan telah merakamkan sebuah lagu duet bersama Dato’ Aliff Syukri berjudul Abang Nak Tegur pada awal bulan lepas. Serorang pemuda dikenali Muhammad Azri (Papagomo) melaporkan kepada JAKIM tentang jantina Sajat dan Sajat bersama keluarganya hadir siasatan JAKIM.

 

 


Sumber:Miangkeladi.com

 

Comment