Daim Muncul Sokong Mahathir, Tajudin Ramlli Tampil Tibai Mahathir
03:05 May 04, 2018  |  By SabahKini2
Daim Muncul Sokong Mahathir, Tajudin Ramlli Tampil Tibai Mahathir

Mesej Tajuddin adalah jelas bahawa Mahathir tidak baik untuk kemajuan negara.

Video sensasi Tajuddin Ramli muncul

Tulisan asal oleh:

Blog Another Brick In The Wall, 2 Mei 2018

Pada malam pencalonan, satu video sensasi mengenai seorang yang tidak dinamakan memberi ulasan mengenai Tun Dr Mahathir di Langkawi.

Ia kelihatan dan kedengaran seperti dan mungkin adalah bekas Pengerusi MAS dan pengusaha Melayu yang sangat luar biasa, Tan Sri Tajuddin Ramli:

Video di atas tersebar ke telefon bimbit kami dari sumber tanpa nama. Aneh... kami tidak mengundi di Langkawi.

Terdapat lebih banyak video lagi yang akan disebarkan malam-malam berikutnya.

 

 


Kita selamatkan Malaysia dari Mahathir- Tajudin

Kali ini orang yang tidak dikenali itu memberi pendapat terhadap dendam Tun Dr Mahathir terhadap UMNO kerana kekalahannya dalam PRU 1969 di Kota Setar.

Kemudian ada video yang lebih mendedahkan mengenai bagaimana Mahathir menyalahgunakan wang kerajaan untuk membantu Maxis Ananda Krishnan untuk masuk ke Langkawi untuk mencabar Celcom yang lebih awal sampai ke situ.

Hartawan itu menghadapi muflis kerana pelaburannya di India sebanyak AS$7 bilion dan kemungkinan permintaan penyerahan kepada India untuk menghadapi tuduhan jenayah di India.

Sudah lama dipercayai bahawa kawan lama yang membantunya di Kuala Lumpur selepas kekalahan pada 1969 adalah rakan kongsi perniagaannya dan juga proksinya.

Dan orang yang tidak dinamakan itu telah dinyatakan pada malam yang keempat:

Malam tadi, video versi yang lebih panjang mengenai Tajuddin Ramli disebarkan:

Video ini diulas oleh Lim Sian See (https://www.thethirdforce.net/video-secret-recording-of-tan-sri-tajudin-ramlis-private-conversations-with-unnamed-people/).

https://2.bp.blogspot.com/-1VIOSc2-Voo/Wukt_teJ9CI/AAAAAAAAk_E/UIr0rVLortQr6wYYGODvHaoVn23HQSLdgCLcBGAs/s280/20180501_101327.jpg

Begitu juga Agendadaily (http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/panas-isu-video-orang-seiras-tajuddin-ramli-kutuk-sakan-dr-mahathir.html) dan Utusan.

Setelah dirinya didedahkan, Tajuddin diwawancara untuk menjelaskan perkara itu. Beliau tidak minta maaf semasa mendedahkan mengenai pembelian secara paksa MAS oleh Mahathir.

FMT kemudian melaporkannya:
http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2018/05/02/you-dont-say-no-to-pm-tycoon-in-tell-tale-video/

http://www.freemalaysiatoday.com/category/videos/2018/05/02/jangan-kata-tidak-pada-pm-bekas-bos-mas-dakwa-diberitahu-daim-2

Mesej Tajuddin adalah jelas bahawa Mahathir tidak baik untuk kemajuan negara.

Beliau seorang yang korup, kompulsif dalam penyalahgunaan kuasanya, dan penuh dengan dendam dalam hatinya. Terdapat terlalu banyak kesalahan untuk mempercayai bahawa beliau boleh menyelamatkan Malaysia.

Naratif kempen politiknya tidak sepadan tetapi ia tidak pernah dimaksudkan untuk menjadi seperti itu. Kepentingan Mahathir boleh menjadi Selamatkan keluarga, kroni dan proksi.

Ia benar-benar diharapkan bahawa Najib dapat mendapatkan kembali semua wang yang dicuri dan dirampas oleh kleptokrat sebenar negara.

Mahathir hanya memainkan persepsi dan sentimen untuk menjatuhkan Dato Najib dalam episod pembunuhan bersiri yang tidak berkesudahan Mahathir untuk menggulingkan pemimpin negara dan mendesak supaya setiap pemimpin tunduk kepada keinginannya.

Kami berkata Mahathir pada awal tahun 2015 bahawa sudah-sudahlah selepas memberi peluang kedua kepadanya pada tahun 2003. Rakyat Malaysia patut melakukan perkara yang sama.

Mahathir adalah mengenai dirinya sendiri dan tidak pernah mengambil kisah tentang orang lain. Jangan tertipu oleh gelagatnya.

Link asal artikel:

https://anotherbrickinwall.blogspot.my/2018/05/explosive-tajuddin-ramli-video-emerged.html?m=1

 

Comment