[VIDEO]‘Dosa! Ini hidup aku Sis!’ Zarina Anjoulie kecam netizen kerana kutuk ‘tayang tetek’
14:09 Sep 20, 2019  |  By SabahKini2
[VIDEO]‘Dosa! Ini hidup aku Sis!’ Zarina Anjoulie kecam netizen kerana kutuk ‘tayang tetek’

Artis kontoversi Zarina Anjoulie yang terkenal dengan promosi 'murahan' kini tampil dengan menu baru pada tahun 2019 melalui adegan 'tayang tetek'. Zarina marah netizen...

Siapa tidak kenal artis tak laku lagi Zarina Anjoulie bersama sahabat karibnya dahulu Fathia Latiff. Kontroversi mereka adalah jika tidak seks adalah berpakaian separuh bogel.  


Terbaru, Zarina sekali lagi hangat diperkatakan di media sosial apabila terdapat segelintir pengguna laman Twitter telah berkongsi beberapa sedutan rakaman video pelakon anak pontianak itu yang sedang asyik menari dengan hanya memakai sepasang baju yang agak jarang. Video tersebut diambil dari Insta-story Zarina sebelum ianya tular di media sosial.

Zarina yang sebelum ini ini berhijrah dan berhijab, telah membuka hijabnya selain baju yang dipakai pelakon itu jelas memperlihatkan ‘teteknya’.  Seperti biasa netizen mengecam tindakan murahannya itu.

Bagaimanapun Zarina tampil mempertahankan dirinya. Katanya ramai lagi wanita bertudung buat maksiat di luar sana.

” sebab itu aku cakap korang ini bias. Korang tak suka tapi stalk aku juga. selepas itu tak habis-habis itu dosa ini dosa, sis ini hidup aku sis..

tapi korang betina melayu ini semua suka check ini dengan jantan, lelaki orang yang terutamanya bertudung ooh itu tak dosa, sebab apa? Tiada orang nampak..”

Zarina Anjoulie dan Fathie Latif pada julai 2018 pernah mendedahkan pemimpin Pakatan Harapan Mohd Hafiz Mohd Barkawi mengajak dua artis untuk melakukan seks di sebuah hotel. Isu itu kontroversi tahun 2018 namun senyap hingga kini.

 [ARTIKEL BERKAITAN ZARINA- (PANAS) Pemimpin PPBM ajak dua artis seks di hotel lari menghilangkan diri ]

 

 

 

 

1 Comment